lørdag den 26. juli 2014

Et par kort....

Det er ganske godt, at jeg har en kæmpe stak kort og andet, som jeg ikke har fået vist på bloggen endnu. Især da jeg ikke rigtig får lavet noget for tiden. Jeg gætter på det er sommeren, som får skylden ;-) Vi skal dog ikke klage over vejret, da flere måneder med regn og oversvømmede kældre, ikke er det bedste alternativ til denne skønne dejlige sommer.
 Jeg vælger at vise et par kort i mine ynglingsfarver idag. Tyrkis og rød/pink er mine absolutte favoritter. Pips fik et fødselsdagskort af mig, da hun fyldte år for nylig. Jeg har hørt, hun blev temmelig overrasket over min lille surprice ...he he... dejligt!
Dette kort, som blev sendt til Freja, som er datter af Jeannette. Sammen med kortet, fulgte et gavekort til Matas. Det kan man jo altid bruge, når man går op i makeup og lign. 
Fortsat god dag til alle jer sol og ferieramte. 
Kærlig hilsen Olivia 

6 kommentarer:

  1. 2 mega flotte kort igen Olivia, de er bare rigtig flotte.

    SvarSlet
  2. 2 super flotte kort!! Men selvfølgelig især det øverste :) Og igen TUSIND TAK - det var da i den grad en overraskelse :) Jeg må ha fat i det embossingpulver du har brugt - det er så fint! Hvad var det det hed?
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. To smukke kort med noget lækkert mønsterpapir

    Ha en god søndag, knuss

    SvarSlet
  5. 2 smukke kort i lækre farver

    SvarSlet