tirsdag den 1. juli 2014

Kort til fødselsdag

Dette kort sendte jeg til Jeanett, da hun fyldte år i maj. Hun blev rigtig glad for det og jeg ved, at hun allerede har anskaffet sig den banner med hjerterne ;-) Godt at jeg kan friste med nye indkøb :-)
Stemplet er fra Just Rite, blomster og halvperlen fra WOC. Jeg har brugt noget brunt glittertape og noget blondebånd, som jeg har fået af Pips. Den brunlige stickpin er hjemmelavet.
Tak for at I kikkede forbi og tak for alle de kommentarer i mit sidste indlæg. Jeg er glad for hver og én.
Kærlig hilsen Olivia

8 kommentarer:

  1. Hvor er det fint og i en rigtig fed farvekombination også.

    SvarSlet
  2. Smukt kort!
    Rigtig fint tekststempel du har brugt...
    Sikke en fin pin:-)
    Knus Eva

    SvarSlet
  3. Hvor er det igen et smukt kort du viser. Typisk Olivia-design. Fint og stilsikkert.
    Håber du så svaret. Jeg var lige optaget - og tjekker tlf senere.
    Knus.

    SvarSlet
  4. super sødt kort og rigtig fint stempel

    SvarSlet
  5. Super smuk kort, skøn stempel, samt fine detljer

    SvarSlet
  6. Smukt kort og jeg har været så heldig at se det IRL. Banneret er super lækkert.

    SvarSlet
  7. Jeg var så heldig at modtage det :) Det er bare så smukt :) Tusind Tak søde dig... :)

    SvarSlet