søndag den 21. marts 2021

Evas fødselsdag

 Eva havde fødselsdag for lidt over en uge siden og i den forbindelse, hvad jeg lavet et fødselsdagskort til hende. Jeg havde flere teknikker, som jeg bare måtte afprøve. For slet ikke at tale om flere materialer, som bare lå og ventede på at blive afprøvet. Jeg vidste dog én ting med sikkerhed! Der skulle knald på farverne og det skulle være et kort, som udstrålede glæde. 

Kortet er en af mine første slim line kort, men baggrunden er noget jeg har prøvet før. Jeg har brugt Oxide ink og en stencil fra Lawn Fawn til at lave skyerne. Jeg har rykket lidt frem og tilbage på stencilen, så skyerne ikke bliver sat det samme sted.
Jeg havde set et kort, hvor farverne gul, lyserød og sort var de farver, som blev brugt og det så super godt ud. Det måtte jeg bare prøve.
Jeg er faktisk ret vild med den kombination!!
Jeg udstansede Tillykke med en die fra Simple and Basic.
Blomsterne og blomsterkransen er fra dette sæt og de er farvelagt med Twin Markers. I midten af blomsterne har jeg påført Nuvo drops i en lyserød farve.

Tak for du kiggede forbi
Kærlig hilsen 
Olivia 


1 kommentar: