tirsdag den 5. oktober 2010

Moster Olivia VS Thrysse

Længe før Convention skulle afholdes, indgik Anja Thrysøe (kaldet Thrysse af undertegnede, som satser på det bliver et navn, som hænger ved) og jeg et væddemål. De fleste væddemål opstår på baggrund af en sjov idé og dette væddemål er ikke meget anderledes på det punkt. Væddemålet gik i al i enkelhed ud på, at finde frem til, hvem af Thrysse og jeg der kunne handle for MINDST på Convention. Ser man i "bagklogskabens ulidelige klare lys" (som jeg var blændet af hele ugen op til den store "shoppe dag"...og især fredag til førscrap), så var det da et ualmindeligt fjollet væddemål at indgå...især for en scrap-shoppe freak, som jeg! Her er resultatet i billeder....og vi lader billederne stå et øjeblik ;-)

Mine indkøb..........
Thrysses indkøb..........
Jeg må erkende at jeg har tabt og tabt STORT!!! Jeg bøjer mig i støvet for dig Thrysse...du har sandelig fortjent at vinde! (gevindsten var 200kr til køb af scrap...selvfølgelig) Jeg må dog indrømme, at jeg gav den en ekstra skalde med indkøbene, da jeg ud på eftermiddagen lørdag, stadig ikke kunne se nogen indkøbsposer ved Thrysses plads...og det faktum, at hun smilte så drilsk og lumsk. :-))) Jeg anede, hvor det bar henad...Tænk engang....hun havde vundet allerede inden vi kom til Convention, da jeg havde en forudbestilling hos Kreative Fornemmelser på 200kr!!!!
Jeg vil dog sige, at det har været noget af det sjoveste jeg længe har været med til og jeg var virkelig IKKE været typen, som led i stilhed...hi hi hi...Tak for dysten Thrysse og jeg lover dig én ting....det gør jeg ALDRIG igen! Derimod vil Sidsels væddemåls forslag om, hvem der kan shoppe MEST på Convention, nok mere være noget for mig :-)))
Kærlig hilsen Olivia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar