onsdag den 5. december 2012

5. december 2012

For næsten en uge siden, sad jeg i min seng med et bjerg af uåbnede kuverter. Ej, hvor var det altså bare hyggeligt!! Alle de søde hilsner og i nogle af dem, var der endda lidt guf til min dimseæske ;-)
Det første kort jeg viser er fra Annette/AKA, som endnu engang viser hvor god hun er med sine evner, som maler ;-) 
 Således ser kortet ud indeni.
 ...og bagpå...
 I brevet havde hun lagt lidt udstandset guf og jeg er specielt vild med den lille bil ;-) Nu skal der vist laves mandekort ;-)
 Anja/Anjashobby har sendt stjerner til en stjerne...ha ha..
 Dorte/Frk.Q har sendt dette kort med en cute lille flyvende kanin
 Indholdet i kortet, som er en rigtig fin idé, som binder temaet i kortet sammen.
 Bagsiden af kortet. Det gør på en måde kortet lidt mere gennemført, når der også er noget på bagsiden, men jeg må indrømme at jeg ikke selv er så god til at gøre dette på mine kort.
 Sødt kort fra Eva/Evil Eve. Det er faktisk en af mine ynglingsstempler fra Magnolia og baggrundspapiret er fra Maja Design..mums..
 Eva/Rysse har sendt dette sort/røde kort, som altså ser meget bedre ud, end jeg har kunnet vise via mit kamera. Det skinner og er bare super flot!!
 Hanneby/Hanne har lavet denne søde bling bling taske, som indeholdte nogle julelabels. Tasken kan foldes ud og indeni har Hanne skrevet sin hilsen.
 Heidi/Sivsko har lavet dette super flotte kort med ginen fra Tim Holtz.
 Pia/Pipi64 har lavet dette søde lyserøde og sølvfarvede kort med en sjov tekst på.
 Rand/rhh har lavet dette specielle kort. Jeg ved det har et specielt navn, men jeg kan ikke lige huske det i skrivende stund. Det ser super godt ud når man sådan kan stille det på bordet til pynt.
Solveig har sendt dette søde kort at en ung dame. Gad vide om hun mener det er mig?? Ja...det er nu tæt på...hi hi..
Desværre har jeg ikke modtaget kort fra MorTil2 endnu. Jeg er faktisk kommet i tvivl om det mon var hende, som meldte sig ud for nogle måneder siden. Kan nogle af I kære gruppemedlemmer huske det?
Tak for at I kikkede forbi.
Kærlig hilsen Olivia

13 kommentarer:

  1. Sikke en masse dejlige og super flotte kort du har modtaget...

    SvarSlet
  2. Sikke mange smukke kort du har fået.

    SvarSlet
  3. Hvor dejligt sådan at modtage så mange skønne kort til din fødselsdag : ) og små gaver er jo altid dejligt : ))
    Rigtig god 5 dec.

    SvarSlet
  4. Sikke nogle fine kort du fik. Der er mange ideer at hente.

    SvarSlet
  5. Åh, sikke skønne kort!
    Fødselsdage er slet ikke så tosset en opfindelse :)

    Knus :)

    SvarSlet
  6. Sikke en samling fine kort.
    Så er der inspiration til den næste tid.
    Jeg kan ikke erindre at MorTil2 har meldt sig ud af gruppen.
    Hvis kortet ikke dukker op, må vi jo spørge i vores private tråd.
    Ha en hyggelig aften - inde i varmen.

    SvarSlet
  7. Skønne kort alle sammen og på hver sin måde - det er jo lige til at blive inspireret af, ikke sandt.

    SvarSlet
  8. Sikke mange smukke og forskellige kort. Der er jo masser af inspiration også ved at modtage dem. Så det er ren win win *G*

    SvarSlet
  9. Lækre kort allesammen - det er så fedt at være med i en fødselsdagsklub :)

    SvarSlet
  10. Flotte kort, du har fået.
    God decemberaften.

    SvarSlet
  11. total flotte kort alle sammen

    kan du ha en rigtig god 5 dec fortsat♥
    knusss

    SvarSlet
  12. sikken en stak flotte og søde kort

    SvarSlet
  13. What amazing cards you received... must have made the birthday so special!
    Alison x

    SvarSlet