lørdag den 8. december 2012

8. december 2012

Jeg er inde i en periode, hvor jeg bare er helt vild med bling bling og den periode har varet i et stykke tid nu ;-) I den anledning har jeg været på jagt efter noget bling bling i metermål. Det er ikke helt lykkedes mig at lokke Anja til at få noget hjem til butikken, men det forstår jeg nu nok. De priser jeg fandt i første omgang var temmelig urealistiske ;-) Hvad gør man så?? Ebay er løsningen...selvfølgelig...hvorfor tænkte jeg ikke på det i første omgang??
Her er, hvad jeg fandt:
 I centrum af billedet kan I se en meter bling, hvor der er 6 rækker af "diamanter". Det kan lade sig gøre at klippe i det, så man kan få det i lige den bredde og længde man ønsker sig. Jeg glæder mig til at komme igang med at bruge det.
Udover metermål af bling, så købte jeg en pose med perler i forskellige farver, som kan bruges til mine stick pins, som jeg tidligere har vist på bloggen. Se dem HER.
Jeg faldt over mange ting, som jeg bare måtte have og dette bling var imellem. En pose af disse "diamanter" kan man da ikke leve uden ;-)
 Dette er små klokker, som jeg synes så super søde ud på billedet, men de snød lidt i udseendet da jeg så dem IRL. Men prisen var $1, så det er til at lave med.
Jeg fandt sørme også nogle af de rondeller på Ebay, som jeg har ledt efter til mine stick pins. Rondellerne er dem, som sidder imellem perlerne på denne pin. Man kan jo ikke få for meget bling bling, vel?? Jeg havde faktisk fundet nogle rondeller hos CC hobby, men jeg synes prisen var ALT dyr. Det er DISSE jeg mener.
 Jeg vil lige vise jer det kagefad, som alt mit bling ligger på. Fadet har jeg fået i fødselsdagsgave og det er jo lige til at blive i godt humør af, at have et helt fad med godter ;-)
På nederste hylde ligger de sidste 3 adventspakker, som jeg har fået af Jytte. Heldigvis er det søndag imorgen og jeg kan åbne endnu en spændende pakke. Kapslerne har jeg fået fat i igennem en "god forbindelse" ;-) Hvis man skal lære noget af dette indlæg, så er det vist: Man må endelig ikke give op i sin søgen efter noget helt specielt og hvis prisen ikke passer dig, så prøv Ebay...hi hi...
Rigtig god 8. december
Kærlig hilsen Olivia

15 kommentarer:

  1. Mums nogen lækkerier du har fundet dig.
    God weekend

    SvarSlet
  2. Jeg har endnu ikke prøvet Ebay. Men en dag tør jeg måske ; )
    Dine fund ser i hvert tilfælde gode ud!!!!
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Hold da op Olivia, jeg sidder og savler, elsker også bling-bling, hvor var du heldig, har du et link eller skriver du bare bling-bling, rigtig god weekend til dig fra morkaren.

    SvarSlet
  4. Wowwwww Olivia,fabulous shopping^_^
    Gorgeous bling and pins,I love them^_^

    SvarSlet
  5. Ååååhhhh!!! Een blir da helt grøn af misundelse ... GG ... sikke en masse lækkert bling - og nej, man kan bare ikke få for meget bling :D Men det der brede bling bånd er da også helt fantastisk .. mums!

    Jeg glæder mig også til at må åbne pakker i morgen :)

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  6. Lækre bling bling ting du har fået dig købt ;)

    SvarSlet
  7. Skønne ting du har fundet, og man skal aldrig give op det har du lige bevist : )
    Skønt fad, men du bliver nød til at bruge noget af al din buling man kan jo slet ikke se hvor flot fadet er ; )
    EBay det må jeg prøve en dag, har endnu ikke haft modet : )
    Rigtig god 8 dec

    SvarSlet
  8. Nå, Olivia, så fik du fingerne i dit
    bling, lad nu være med at ae dem så glansen forsvinder!!!!!!!!!!!!!!!!!
    jeg kan godt forstå du er faldet pladask for den bredde bling den ser
    fantastisk ud ( og meget dyr!!!!)
    Glæder mig til at se hvad du får kreeret med dine skatte ;O)

    SvarSlet
  9. Ja EBay er fantastisk, har brugt det en del:). Det er nogle fine ting du har fundet:).
    Hav en god ften.

    SvarSlet
  10. Jeg har ikke prøvet Ebay. Tro også jeg skal lade være :)
    Det ser super lækkert ud alt det bling.

    SvarSlet
  11. Sikke en samlig af bling - det er enhver scrapper værdig, må man sige ;)
    Har aldrig handlet på Ebay, måske man skal overveje det engang i det nye år.

    SvarSlet
  12. Hihi. Man kan også lære, at min mand nok har ret, når han siger at min computer ikke kan tåle at komme ind på ebay....haha.
    Men skønne sager du har fundet. Og sikke det pynter at have dem alle på det fine fad/etagere.
    God lørdag aften til dig.

    SvarSlet
  13. Jeg elsker også bling og min passion har væaret i flere år. Jeg venter stadig på at den går over :)
    De bling du sagde fulgte med og som du ikke ved hvad hedder, hedder krydsperler. Jeg har dem i flere farver. De er SÅ smukke midt i en blomst :)

    Rigtig god weekend til dig :)

    SvarSlet
  14. Bling - bling hvem elsker ikke det?
    God sne søndag

    SvarSlet
  15. Waw det er flotte sager, jeg kan også rigtig godt lide bling-bling:)

    knus

    SvarSlet