tirsdag den 21. april 2015

Preben Padde, taske og tiden på papir

Jeg viser idag et par håndsyede kort... igen igen kunne jeg føle mig fristet til at sige ..he he... (ja, der er en del på lageret) Jeg starter med Preben Padde, som jeg har døbt ham. Han er er super flot fyr og ganske enkelt i udtrykket. Jeg har tyvstjålet ideen om en kapsel som pynt, ved Donna. Det passer bare så godt til Preben Padde, da jeg tror har en lidt glad for de våde varer. Heldigvis bevæger han sig i et langsomt tempo, så er endnu ikke kommet til skade ;-) Jeg har også lovet Jytte og Annette, at jeg ville vise ham frem, så her er han girls!!
 Udover Preben Padde, så fandt jeg et konfirmationskort fra sidste år, som jeg ikke har fået vist. Det var til en venindes datter, som var vild med det amerikanske look og heldigvis fandt jeg papiret, som passede til.
 Til slut vil jeg lige vise et par ure, som jeg har lavet fornylig. De er bare så søde, men de er lidt en udfordring i forhold til at sætte tallene på. Jeg skal jo bruge hele 5 stk 1 taller til hvert ur. Derfor skal bogstavs dien køres igennem hele 5 ! gange for et ur. Heldigvis har to af mine scrap veninder lånt mig deres die for en stund, så nu standser jeg ud til den helt store guldmedalje ;-) 
Tak for at I kiggede forbi.
Kærlig hilsen Olivia

3 kommentarer:

  1. Hvor er de smukke og gennemførte
    Jeg kan også godt li at lave Donna kort, men bare på min Silhouette maskine og uden syninger;-))

    God weekend

    SvarSlet