tirsdag den 14. april 2015

Ta´ vest på ;-)

Jeg tror ikke der er nogen af jer, som følger min blog, der er i tvivl om at jeg holder meget af at lave Donna kort/håndsyede kort. Jeg glæder mig til hver gang Donna præsenterer en ny skabelon og jeg synes det er fedt, selv at finde på noget. Her bruger jeg blandt andet Silhouetten og er SÅ glad for mit nye samarbejde med Christina, hvor vi sammen laver nye kort.
 For noget tid siden var jeg dog kørt træt i disse håndsyede kort og fik ikke rigtig lavet så meget. Da jeg så så de fotos, som Jeanette havde lagt på "I love Silhouette" gruppen på Facebook, fik jeg atter gejsten tilbage! Jeanette havde lavet Donnas ur og lystfisker vest og jeg måtte bare prøve dem også. Jeg havde anskaffet mig skabelonerne, men endnu ikke prøvet dem af.
Her er de så. Jeg har ikke pyntet dem særlig meget, da jeg synes det ville være synd. Jeg har også lavet en vest med jagt tema, som Jeanette også havde gjort. Det er jo en kanon god idé!!
Gad vide om der ikke snart kommer noget nyt fra Donnas hånd? Ellers har jeg flere færdige kort, som jeg kan vise imellem tiden ;-)
Tak for at I kikkede forbi.

Kærlig hilsen Olivia

2 kommentarer:

  1. Hej
    Alle de små søde ting du har pyntet vestene med, er det fra silhouettestoren?
    Det ser super lækkert ud...

    SvarSlet