mandag den 12. december 2011

Embosset julemandshoved......12 dec.



Jeg synes det er helt fantastisk at embosse. Jeg kan både lide den våde og den tørre udgave, men det er dog den våde embossing jeg benytter mest. Jeg synes det er fantastisk at se, hvorledes embossing pulveret ændre sig fra at være noget støvet uinteressant pulver til en flot skinnede slags maling, som man ae med fingrene uden at det tværes ud.
Er man heldig, kan man få stempelaftrykket til at stå knivskarpt og flot frem. Ikke at forglemme, så kan det bruges til at give så mange forskellige udtryk...klart og farverigt, tykt og distressed og vintageagtigt :-) Ja, mulighederne er mange og har du ikke prøvet det før, så skulle du tage og gøre det nu!! Det er fantastisk!! Jeg har embosset dette julemandshoved i guld og i rødt. Det kunne uden tvivl også se flot ud med et hvidt eller guld embosset julemandshoved på en mørk baggrund....det må være det næste jeg skal have afprøvet :-)

Tak for at du kikkede forbi og mange tak for alle de søde og sjove beskeder, som I giver!! Jeg forsøger at gøre mit bedste for at gengælde venligheden, her i den travle juletid ;-)

Julehilsner Olivia

1 kommentar:

  1. Super flotte kort! Er også helt vild med dine julekugler i sidste indlæg :)

    SvarSlet