fredag den 16. december 2011

Sne eller ikke sne....16 dec.

Jeg når det...jeg når det...Jeg når det.... thi hi hi hi...jeg har været ramt af en scrapblokering, så jeg har ikke lige kunnet finde gejsten til dagens julekort. Nu har jeg imidlertid fundet lidt gejst tilbage og her i sidste øjeblik, når jeg dagens julekort :-)))

Jeg elsker faktisk sne. Det bliver så ufattelig flot når sneen ligger på huse og træer, men den ligger jo desværre også på veje og cykelstier og de sidste par år har jeg faldet og væltet på cyklen lidt for mange gange til, at jeg synes sne er dejligt. Gad vide om man kunne lægge varme på cykelstier og vejbaner, som man lægger gulvvarme i huse??? Så kunne det smelte og vi kunne nøjes med sne på huse og træer. Okay...så ender vi nok med overfyldte kloaker og oversvømmelser i kældre....hmmm jeg må vist bare leve med udsigten til nogle blå mærker denne vinter også. Eller jeg kan håbe at sneen slet ikke kommer i år!!

Snefnug stemplerne er fra Hero Arts og tekststemplet er min fødselsdagsgave fra Anja.
Elsker eller hader du sne?

Julehilsner Olivia

1 kommentar:

  1. Lækkert snekort :) Kender faktisk et luksushus med varme i indkørslen ;) Vist ikke et sted jeg får råd til at bo LOL

    SvarSlet