onsdag den 7. december 2011

Lyseblåt julekort...7 dec.


Da jeg begyndte at scrappe for en del år siden, blev jeg første gang introduceret til anderledes farver på julekort og juleprojekter. Det var blandt andet lyseblå og lyserøde farver, som jeg mildest talt havde svært ved at se, som nogle brugbare julefarver. Tja...men hvordan er det nu lige man siger: Man har et standpunkt til man tager et nyt :-))) Jeg har taget det lyseblå til mig og jeg må sige at jeg er ret vild med dette kort! Jeg håber også du kan lide det! Jeg vil dog stadig have rødt og grønt, som favorit.

Tak for at du kikkede forbi.

Julehilsner fra Pernille

2 kommentarer:

  1. Det er super flot også selv om det er blåt. Kender det godt, først gang jeg så et kort med brun og orange syntes jeg ikke specialt godt om det, nu er jeg helt vild med det:D

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt lide dine julekort i andre farver, end de traditionelle.

    De julekugler du har på. Er det et stempel du har farvet ?

    Kh
    Scrapdyret

    SvarSlet